Manik Polkadot


Entries About Linkies Stuff


I'm Me

Assalamualaikum =D My name is Ezze ,the owner of this CuteBlog. Never forget to follow and NEVER forget to Pray 4 Gaza k ?


Jerit Sini!

Soalan ?


Nak tanya apa2 ? Tanya kat sini ! InsyaAllah ana jawab =)
Credits!

99%re-edited by: Ezze
Header: Ezze
Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Lagu Blog


Kawan =)

Korang mesti rindu kan kat kawan2 lama korg , yg dah lama ditinggalkan =) 
Ana , tadi pagi ingga petg pegi sekolah SMK KIARAMAS , (anak cikgu , chewahh)
Kat sekolah tu , BANYAAK kengkawan lama dari sekolah rendah , kira sekolah tu FIDDER SCHOOL bg sekolah rendah la .

Tu lah terdetikkk di hati , nak buat post ni . 

Good =) 

Masa nyanyi nasyid lagu doaperpisahan =)

What makes me tell you this ,

Bersahabat biarlah 1000 , kerana sahabat yang 1000 Itu pun masih x cukup ,
Musuh janganlah satu , kerana yang 1 itu pun sudah terlalu ramai . 

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan , dan setiap perpisahan MUNGKIN ada pertemuan semula =)
#Asyik wat =) je dari tadi TEEHEE .

 Awak ,, awak ..
 

Setiap manusia pasti ada kawan kan ? X kira rapat ke x , MESTI ada ,
Tika diri disakiti , kawanlah yang menyembuhkan luka sakit itu , 
Tika diri dihina , kawanlah yang menjadi pemberi semangat , 
Tika diri tiada hala tuju , kawanlah yang menggemgam tangan dan membawa kita ke jalan yg sebenar . 
Tika diri ada masalah , kawanlah yang menjadi telinga yang setia , 
Tika diri menangis kesedihan , kawanlah yang menjadi bahu dan dia juga yang mengusap air mata . 
Tika diri gembira , kawanlah yang berada disisi , 
Tika diri SEDIH , kawanlah yang JUGA di sisi .. 

=) Gantikan kawan tu dengan sahabat (=

Conclusion , SAYA SAYAANG KAWAN SAYA SANAD2 .


Time kasih kawan2 yg sentiasa menemani sangat sedih dan gembira =)

411jkcci4u9nns7ba3e86pb7a74pbonw

Pfita19ah26uin612a2z9u5kt2k20utm

Kau ada dikala ku suka , 
di kala ku duka , 
setiap tangisan dan jiga ketawa,
Kau ada di kala ku perlu ,
setia menemaniku , 
Kaulah yang satu , menjadi SAHABATku ♥

Tazkirah pada hari ini :
Manusia yang lemah ialah manusia yang tak dapat mencari sahabat ,
Lagi lemah daripada itu ialah org yg mensiasiakan sahabat yang dicarinya =) 








0 Ulasan:

Catat Komen

Hyee , kalau sudah baca , meh sini
Ok , korg nak tulis apa2 ? Tulislah komen ~
Komen anda amat dihargai .
Sekian Time kASIH . Tenkiu !


Older Post | Newer Post

Catat Komen

Hyee , kalau sudah baca , meh sini
Ok , korg nak tulis apa2 ? Tulislah komen ~
Komen anda amat dihargai .
Sekian Time kASIH . Tenkiu !