Manik Polkadot


Entries About Linkies Stuff


I'm Me

Assalamualaikum =D My name is Ezze ,the owner of this CuteBlog. Never forget to follow and NEVER forget to Pray 4 Gaza k ?


Jerit Sini!

Soalan ?


Nak tanya apa2 ? Tanya kat sini ! InsyaAllah ana jawab =)
Credits!

99%re-edited by: Ezze
Header: Ezze
Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Lagu Blog


3 angka nombor .

Syukur Alhamdulillah .

YAYYYYY ! Happynyaaa !!

Daripada 2 angka , menjadi 3 ! Apa itu  3 angka ? I love you ? Aku terima nikahnya ?
TIDAK ! BUKAN , kecik2 tak main la mende2 mcm tu , fikir logik ckit ,

NOMBOR . 
Ce tengok nombor kat blog nie , cari lah ! CARRIIII !!!  Haa , jumpa x ? X ??? Kalau tak jumpa , meh ana tunjuk besar2 terpampang depan mata .

NAMPAK ? KE , NAK BESAR LAGI ??

*Hek eleh , takat seratus buat haper ! Ana punya blog dah 1000 dah kowt !*

Yerlohhh , Ana kecoh2 pulak , baru 100 . Hehe . Salah ke ana happy ? Masa korg dulu , nak mencecah 100 pun korg happy kan ? Ana HAPPY LAA !!



KBAI . Nak balik kg ! Sengaja nak share , x dek keje 


0 Ulasan:

Catat Komen

Hyee , kalau sudah baca , meh sini
Ok , korg nak tulis apa2 ? Tulislah komen ~
Komen anda amat dihargai .
Sekian Time kASIH . Tenkiu !


Older Post | Newer Post

Catat Komen

Hyee , kalau sudah baca , meh sini
Ok , korg nak tulis apa2 ? Tulislah komen ~
Komen anda amat dihargai .
Sekian Time kASIH . Tenkiu !