Manik Polkadot


Entries About Linkies Stuff


I'm Me

Assalamualaikum =D My name is Ezze ,the owner of this CuteBlog. Never forget to follow and NEVER forget to Pray 4 Gaza k ?


Jerit Sini!

Soalan ?


Nak tanya apa2 ? Tanya kat sini ! InsyaAllah ana jawab =)
Credits!

99%re-edited by: Ezze
Header: Ezze
Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Lagu Blog


Birthdays


Huhh , Bulan March , bulan march , penat ye ,, yerlahh , ramai sangat lahir bulan ni. Mana tak penatnya kene ucap Happy Birthday banyak kali.

Semalam , Birthday budak seorg kakak yang bermuka Amoi ni , nama dia Aiman Aqilah binti Abdul Talib dan juga ibu kepada Izzah Iyazi. Hari ni pula , Birthday Umi ana. Besok ? Siti NurHani. 6 March ? Teka Lah sendiri (Owner blog ni laa) . 7 March ? My Little sister yg sungguh naughty itu.

BANYAK BIRTHDAYs kan ?

Apa-apa pun , Ana nk hadiahkan doa panjang umur , diberkati Allah , dan agar apa2 doa yg diminta oleh org2 yg menyambut birthday agar terkabul =) Ana tgh ikhlas buat muka comel lagi ni.

Haa ,, lagi satu nak cakap , tadikan , ana kan , baca buku warna warni yg tlh diberi oleh Siti NurHani binti Ahmad Nasiruddin. Saja , baca kenangan2 lama. Terbca ayat Aiman Aqilah ni, (Haha , kantoi)
She is writing about me int his colourful book , Tiba2 dia kutuk org dalam buku dia ! Uishh , geramnya dengan adik Nada Nadhirah ni ! Takpe , saya kan Baik !

Hari ni , nak balik asrama dahhh , so saya tak tahu buat apa ,saya pun post mende ni , nahh , saya tunjuk kat korg wish saya utk kengkawan ..




Itu sahaja , Selamat Hari Lahir ! Terima senyum daripada saya.







0 Ulasan:

Catat Ulasan

Hyee , kalau sudah baca , meh sini
Ok , korg nak tulis apa2 ? Tulislah komen ~
Komen anda amat dihargai .
Sekian Time kASIH . Tenkiu !


Older Post | Newer Post

Catat Ulasan

Hyee , kalau sudah baca , meh sini
Ok , korg nak tulis apa2 ? Tulislah komen ~
Komen anda amat dihargai .
Sekian Time kASIH . Tenkiu !