Manik Polkadot


Entries About Linkies Stuff


I'm Me

Assalamualaikum =D My name is Ezze ,the owner of this CuteBlog. Never forget to follow and NEVER forget to Pray 4 Gaza k ?


Jerit Sini!

Soalan ?


Nak tanya apa2 ? Tanya kat sini ! InsyaAllah ana jawab =)
Credits!

99%re-edited by: Ezze
Header: Ezze
Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Lagu Blog


From Zelan to TM !



Kenapa post ana kalai ni tajuknya.... ? Tertanya Tanya ? "Ezze pindah rumah ke?"

 TIDAK, x pindah rumah.

Pindah asrama!  Begini , sekolah kan dah nak buka ! Ana , sebagai pelajar di SMAMAIWP , akan melangkah ke alam persekolahan. Again. Sebagai Senior. (Tak de ragging2 ye)

Alhamdulillah , kompleks hampir siap. Tapi , Allah tak takdirkan untuk kitorg duduk lagi. Takdir dan Suratan sudah ditentukan , Ana dan kawan-kawan akan pergi ke TM.

Apa ? TM ? 

TM stands for Taman Melati. Cantik , Asrama TM ni , Selesa kat dalam. Setiap tingkat ada 1 rumah Setiap rumah ada 4 bilik. Ada ruang khas utk basuh baju , gosok baju and sidai baju. Setiap bilik kira-kira 6 orang. Walaupun tiada aircond , tapi bilik dia sejukkk je rasa. Air pula , jarang sangat2 tak ada. Bersyukurlah. Alhamdulillah.

Zelan tu apa pula ?

Zelan or , Wisma Zelan or WZ ni , asrama lama kami. Baanyaaaaak sangat kenangan Manis kat asrama ni tau ! Dengan kawan2. Macam2 kisah ada. Masam Ada , Manis ada , Kelat ada , semua adalah! Di kala cinta kami pada asrama WZ sudah bertunas dan kembang mekar, (Jiwang ke?) Kami kene pindah Ke TM la. Ada hikmah di sebaliknya.

Ni nak cerita ni. Kat WZ ni , memang baaaanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak sangat kenangan manis tau !
Bila blackout , kitorg tempuhi sama2, Bila Air Siiikiiit , kitorg kerjasama ambil wudhu. Masatuh , hanya kawan dapat membantu. Sorg pegang botol air simpanan. Bila ada kes , kitorg kumpul kat ruang legar selawat ramai2. Memang kenangan terindah sangat !

Dulu , ana bukan tahu apa MEANING sahabat ni sbnrnya. Tapi ada seorg rakan ana yg selalu sangat cakap
pasal sahabat. Dengan jiwangnya lagi.

AMR Productions (Dia Girl ye!)
My Class

Seyes terhutang budi kat dia. Asal airmata nak menitik pulak ni. =_=" Asrama memang ajar baaanyaaak benda. Syes!
Bagi budak2 form1 yg Takuuut sangat nak masuk asrama ni. Seyes akak cakap , MASUKLAH ! Belajarlah banyak2 daripada cikgu, ustaz, ustazah.



My Dorm.

 Tak rugi apa pun kita belajar ilmu ni. 
Lagi2 ilmu agama.







Jadi , itu  saja kali ni.


3 Ulasan:

Blogger NJihe.am berkata...

dah tag kau dalam GA ni >> http://studioous.blogspot.com/2013/01/1st-new-year-giveaway-by-sd.html

3 Januari 2013 5:26 PG  
Blogger NJihe.am berkata...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

3 Januari 2013 5:32 PG  
Blogger NJihe.am berkata...

Weh tengok sini, anda ditag>>
http://studioous.blogspot.com/2013/01/fivers-hijabis-giveaway-ii.html

22 Januari 2013 5:59 PTG  

Catat Ulasan

Hyee , kalau sudah baca , meh sini
Ok , korg nak tulis apa2 ? Tulislah komen ~
Komen anda amat dihargai .
Sekian Time kASIH . Tenkiu !


Older Post | Newer Post
Blogger NJihe.am berkata...

dah tag kau dalam GA ni >> http://studioous.blogspot.com/2013/01/1st-new-year-giveaway-by-sd.html

 
Blogger NJihe.am berkata...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

 
Blogger NJihe.am berkata...

Weh tengok sini, anda ditag>>
http://studioous.blogspot.com/2013/01/fivers-hijabis-giveaway-ii.html

 

Catat Ulasan

Hyee , kalau sudah baca , meh sini
Ok , korg nak tulis apa2 ? Tulislah komen ~
Komen anda amat dihargai .
Sekian Time kASIH . Tenkiu !